Vēstījums no Brother prezidenta, par mūsu vērtībām un filosofiju

Turpināt nodrošināt izcilu vērtību, veicot uzņēmējdarbību un sniedzot ieguldījumu ilgtspējīgas sabiedrības veidošanā, balstoties uz “At Your Side” moto

 

Brother KSA vadība un Globālā harta

Brother Grupas mērķis ir īstenot vadību, kas radītu sociālo vērtību, izmantojot uzņēmējdarbības aktivitātes, kas balstītas uz “At your side” moto. Mēs to varam sasniegt, radot produktus, kas apmierina mūsu klientu vajadzības, pateicoties visu Brother Grupa sadarbības partneru vienotiem centieniem, un savukārt mēs varam lepoties, ka esam to sasnieguši.

Lai attīstītu Brother Grupas Globālajā hartā (Global Charter) norādīto vadības pamatu, mēs plānojam veidot ilgtermiņa uzticībā balstītas attiecības ar ieinteresētajām pusēm, kas savus klientus izvirza pirmajā vietā. Mēs turpināsim attīstīt Brother KSA pārvaldību, izplatot šo Globālajā hartā norādīto vērtības izjūtu visiem grupas darbiniekiem.

Brother Grupas spēks, ko veidojam, balstoties uz "At your side" motto

Mainoties sabiedrībai, ir mainījusies arī Brother Grupas uzņēmējdarbības vide, un Brother vienmēr ir mainījies atbilstoši laikmeta un vides pārmaiņām, lai nepārtraukti nodrošinātu vērtību, kas atbilst klientu vajadzībām. Turpmāk mums ir jāpieņem “At your side” gars un jāiesaistās jaunos uzņēmējdarbības virzienos, kas kļūs nepieciešami tuvākajā nākotnē. Jaunus izaicinājumus neizbēgami pavada neveiksmes, tomēr jau kopš dibināšanas Brother Grupa ir ieviesusi kultūru, kurā neveiksmes tiek atzītas kā pozitīva pieredze un no tām mācāmies. Izmantojot tehnoloģijas un pārdošanas tīklus, ko esam izkopuši, veicot dažādus darījumus, mēs turpināsim risināt izaicinājumus, ātri reaģēt uz klientu vajadzībām un panākt ilgtspējīgu izaugsmi. 

Viena no Brother Grupas stiprajām pusēm ir mūsu Brother vērtību ķēdes pārvaldība ("Value Chain Management" (BVCM)). Šī unikālā vadības sistēma nodrošina, ka klientu atsauksmes ir visu uzņēmējdarbības aktivitāšu - tostarp produktu plānošanas, izstrādes, dizaina, ražošanas, pārdošanas un pēcpārdošanas servisa - pamatā, un cenšamies ātri reaģēt uz visām saņemtajām atsauksmēm. Ātri un globāli ieviešot šo vērtību ķēdes procesu, mēs spējam nodrošināt klientiem augstāko vērtību pēc iespējas ātrāk.

Atbildība par globāla mēroga sociālām problēmām

2015. gadā Apvienoto Nāciju Organizācijas pieņemtajos Ilgtspējīgas attīstības mērķos (IAM) 2030. gadam ir izvirzīti septiņpadsmit mērķi ilgtspējīgas pasaules izveidei, un korporācijas ir aicinātas arī iesaistīties, veicot dažādus pasākumus. Turklāt daudzas ieinteresētās personas ir arī pieprasījušas korporācijām veikt uzņēmējdarbību, koncentrējoties uz vides, sociālajiem un pārvaldības (ESG) standartiem.

Kopš dibināšanas Brother Grupa ir centusies izmantot savu uzņēmējdarbību, lai risinātu problēmas, ar kurām saskaras gan tās klienti, gan sabiedrība kopumā. Pamatojoties uz šo pieeju, kas paredz ar uzņēmējdarbības palīdzību sniegt ieguldījumu sabiedrībai, mēs reaģējam uz sociālajiem jautājumiem ar mērķi izveidot sabiedrību, kas spēj nodrošināt ilgtspējīgu izaugsmi.

Mums jo īpaši ir jāuzsver, ka klimata pārmaiņas ir mūsu svarīgākais prioritārais jautājums. Papildus globālajai virzībai uz oglekļa neitralitātes īstenošanu līdz 2050. gadam visā pasaulē arvien biežāk notiek dabas katastrofas. Lai turpinātu veicināt reaģēšanu uz klimata pārmaiņām, 2020. gada februārī mēs paudām atbalstu Darba grupai ar klimata pārmaiņām saistītas finanšu informācijas atklāšanai ("Task Force on Climate-related Financial Disclosures" (TCFD)), veicām scenāriju analīzi par klimata pārmaiņu sniegtajām iespējām un riskiem, kā arī par riskiem, ko tās rada mūsu uzņēmējdarbībai, un atklājām visu attiecīgo informāciju. Mēs esam pārskatījuši arī savus sākotnējos CO2 emisiju samazināšanas mērķus, kas iekļauti mūsu "Brother Grupas vides vīzijā 2050," ko izstrādājām 2018. gadā. Tagad mūsu mērķis ir līdz 2050. finanšu gadam panākt oglekļa neitralitāti mūsu uzņēmējdarbībā un līdz minimumam samazināt CO2 emisijas visā mūsu vērtību ķēdē.

Brother Grupa arī centīsies pildīt savus sociālos pienākumus attiecībā uz visu savu piegādes ķēdi. Ievērojot Atbildīgas uzņēmējdarbības alianses rīcības kodeksu ("Responsible Business Alliance Code of Conduct") un veicot sociāli atbildīgus iepirkumus, mēs strādāsim, lai nodrošinātu, ka tiek ievērotas mūsu darbinieku cilvēktiesības - tostarp Grupas rūpnīcu strādnieku tiesības - un lai nodrošinātu drošu darba vidi.

Mūsu grupas darbinieki ir tie, kas iemieso “At your side” garu. Tā kā klientu vajadzības turpina mainīties, ir svarīgi, lai arī mēs respektētu mūsu darbinieku daudzveidību un unikalitāti, kā arī iesaistītos personāla attīstībā un radītu darba vidi, kas uzsver individuālo izaugsmi. Brother Grupa papildus globālā personāla un digitālā personāla izglītošanai mēs arī stiprinām iniciatīvas, kuru mērķis ir veicināt sieviešu līdzdalību darba vietā; tādējādi mūsu mērķis ir radīt darba vietas, kurās tiek respektēta daudzveidība un kurās ikvienam mūsu darbiniekam ir iespēja izcelties un augt.

Svarīgi ir arī tas, ka mēs apzināmies, kā mainās gan sociālās problēmas, gan klientu vajadzības, un izmantojam šīs pārmaiņas kā uzņēmējdarbības iespēju. Palielināsim savu jūtīgumu pret dažādām sociālajām problēmām, sapratīsim, kādas prasības ir jāapmierina, un kļūsim par uzņēmumu, kas spēj dot ieguldījumu šo sociālo problēmu risināšanā un vienlaikus uzlabot savu uzņēmuma vērtību.

Mūsu jaunās vīzijas "At your side 2030" formulēšana

Līdz šim Brother Grup koncentrējās uz prioritārajiem pārvaldības jautājumiem un veica attiecīgās reformas saskaņā ar CSB2021 vidēja termiņa uzņēmējdarbības stratēģiju atbilstoši mūsu vidēja termiņa un ilgtermiņa redzējumam Global Vision 21. Lai piepildītu mūsu ieinteresēto personu cerības un turpinātu ilgtspējīgu izaugsmi, mums ir obligāti jāveido ilgtermiņa redzējums par to, kādu vērtību mēs plānojam nodrošināt saviem klientiem un sabiedrībai, un jāsaista šis redzējums ar mūsu uzņēmējdarbības stratēģijām. Balstoties uz šo domāšanu, mēs formulējām jaunu vīziju “At your side 2030”, kas sāks darboties 2022. finanšu gadā un kurā izklāstīts mūsu pastāvēšanas jēga (Mūsu mērķis) un tas, kā mēs plānojam nodrošināt vērtību sabiedrībai (Mūsu pieeja). Mēs izstrādāsim un īstenosim savu jauno vidēja termiņa uzņēmējdarbības stratēģiju, kas arī sāksies 2022. finanšu gadā, balstoties uz šo jauno vīziju*.

Lai īstenotu “At your side 2030”, mums ir vizualizēt, kādas darbības mums ir jāveic šodien. Citiem vārdiem sakot, mums ir jāizlemj, kādi vidēja termiņa mērķi un stratēģijas mums ir jāsasniedz, ja vēlamies veiksmīgi īstenot savu vīziju, un tad steidzami tos jāīsteno. Jaunā vidēja termiņa uzņēmējdarbības stratēģija, kas patlaban tiek izstrādāta, parādīs ceļu, kā sasniegt mūsu jauno vīziju, un mēs ceram, ka tā attaisnos jūsu cerības.

Brother Grupa turpinās izmantot savas stiprās puses un pielāgotie, lai apmierinātu visu ieinteresēto pušu vēlmes un veicinātu ilgtspējīgu sabiedrību, radot jaunu sociālo vērtību, izmantojot savu uzņēmējdarbību. Mēs ļoti ceram uz jūsu turpmāku atbalstu.

Kazufumi Ikeda
Reprezentatīvais direktors un prezidents
Brother Industries, Ltd.
2024. gada jūnijs

*Domāšanas veids, kas paredz, kādai vajadzētu izskatīties nākotnei, un apsver, kas jādara tagad un kā virzīties nākotnē, lai šo vīziju sasniegtu.

Sociālā un ētikas politika

Brother uzņēmums lepojas ar godīgiem un cienījamiem darbības principiem, kas balstīti uz uzticības un godīguma pamatiem. Mūsu ētikas politika un iekšējie Brother grupas globālie statūti nodrošina sadarbību ar citām organizācijām, nodrošinot globālu saskaņotību mūsu lēmumos, darbībās un uzvedībā, palīdzot mums sasniegt mūsu "At your side" filozofiju visā mūsu darbībā.

Lasīt vairāk par Brother sociālo un ētikas politiku

Apkārtējās vides politika

Brother nepārtraukti cenšas darboties līdzatbildīgi, lai samazinātu negatīvo ietekmi uz apkārtējo vidi un palielinātu savas uzņēmējdarbības ilgtspējību. Apkārtējās vides jautājumu ievērošana tiek ņemta vērā visos produkta dzīves cikla posmos, sākot no dizaina izveides, to izstrādes un ražošanas līdz izmantošanai un otrreizējai pārstrādei.

Lasīt vairāk par Brother apkārtējās vides politiku

Series of wind turbines on a green hill with blue sky and clouds

Par 65 % mazāk emisiju līdz 2030. gadam

Mēs uzskatām, ka ilgtspējība ir saistīta ar atbildīgu darbību, pat vairāk - tā ir iespēja atbalstīt kopienas, kuru daļa esam arī mēs, un pozitīvi ietekmēt pasauli.

Ilgtspējība uzņēmumā Brother

Words Cool Earth written in white with two red parrots and rainforest in the background

Kā mūsu klienti
ir palīdzējuši

Kopš 2009. gada mēs ziedojam Cool Earth, izmantojot mūsu otrreizējas pārstrādes programmu, atbalstot dažus no apdraudētākajiem biotopiem visā pasaulē.

Cool Earth

Man holding a spade surrounded by trees in pots

Brother ilgtspējīgas attīstības mērķi

Veicināt pārtikušāku, iekļaujošāku un ilgtspējīgāku sabiedrību, izmantojot mūsu apņemšanos sasniegt Apvienoto Nāciju Organizācijas ilgtspējīgas attīstības mērķus (IAM).

Uzzināt vairāk par IAM