Sīki izstrādātas produktu identifikācijas vadlīnijas.
Produktu vadītājiem
Biežāk uzdotie jautājumi un problēmu novēršanas testi
Sazinieties ar mums, lai saņemtu pilnu pakalpojumu atbalstu
Brother SupportCenter lietotne ir paredzēta šādiem Brother produktiem:
• Tintes printeriem/fakss/MFC/DCP
• Melnbaltas drukas lāzerprinteriem
• Krāsu printeriem (lāzerdrukas/LED)
• Augstas veiktspējas darba grupu printeriem
• P-touch (PT/RL)
• Uzlīmju printeriem (QL/TD)
• Šūšanas & izšūšanas ierīcēm
• Cutting ierīcēm
• Mobilajiem printeriem (RJ/PJ/MW)
• Dokumentu skeneriem
• Zīmogu ierīcēm
• Airscouter ierīcei
Varat izmantot lietotnes funkciju Find By Wi-Fi, lai atlasītu savu Brother produktu, ja tas ir savienots ar to pašu bezvadu tīklu, ar kuru ir savienota mobilā ierīce.
• Brother SupportCenter nodrošina piekļuvi iestatīšanas informācijai, produktu rokasgrāmatām, biežāk uzdotajiem jautājumiem un problēmu novēršanas padomiem.
• Brother iPrint&Scan ļauj drukāt un skenēt mobilajā ierīcē vai datorā bezvadu tīklā.
Atjauniniet Brother ierīces draiverus vai lejupielādējiet programmatūru.
Var atrast arī tīkla savienojuma labošanas rīkus un BRAdmin ielādes klāstu.